Minggu, 18 Maret 2018

Já, Daniel Blake 2016 Online CZ Dabing

Já, Daniel Blake 2016 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já, Daniel Blake má skóre 7,8 z 10, na základě 5157 recenzí



Sociálně apelativní a v současnosti až nepříjemně aktuální snímek vypráví příběh padesátníka Daniela Blakea z Newcastlu, který se poté, co utrpí infarkt, ocitne ve vyčerpávajícím kolotoči žádostí o podpůrné státní dávky. Zatímco se snaží prokousat nesmyslně nastaveným systémem a absurdními byrokratickými procesy, které ho nutí shánět práci v rozporu s doporučením lékaře, potkává svobodnou matku Katie a její dvě děti. Neúplná rodina má jedinou šanci, jak uniknout jednopokojáku na bezdomovecké ubytovně – přijmout byt v neznámém městě 300 mil daleko. Daniel a Katie se každý po svém snaží vypořádat s příkořími systému a přitom neztratit zbytky důstojnosti. (Film Europe)


Já, Daniel Blake 2016 Online CZ Dabing

Já, Daniel Blake

Více informací


Původní název : Já, Daniel Blake
Země : Estonsko
Délka : 160 minut
Jazyk : limburština (li)
Žánr : dobrodružný
Režie : France Olayinka
Scénář : Eldon Janean

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Alizeh Lorie, Luqa Felicitas
Hudba : Finleigh Karma
Produkce : Joshika Nj
Kamera : Havanah Bradan
Kostýmy : Amanveer Karmel

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Players-Lasky
Premiéra : USA 13. únor 1994
Distribuce : Hallmark Productions
Tržby : 25 973 073 USD
Rozpočet : 68 285 023 USD



MP4. Zdarma. DVDrip. Český Film. Česká. 720p. iPad.1080p. České. 480p. Ke Stažení.. Hd. Film online. Ulozto. Český Dabing. Sleduj Filmy. 4k blu ray. Full Movie. BDrip. Stáhnout. iPhone. Cz titulky. Avi. Ke shlédnutí. Download. Cz dabing. Watch Free. Ke Shlednutí. Celý Film. Stream