Kamis, 21 Juni 2018

Moje borůvkové noci 2007 Online CZ Dabing

Moje borůvkové noci 2007 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje borůvkové noci má skóre 6,3 z 10, na základě 6479 recenzí



Jaká vzdálenost dělí zlomené srdce od nových začátků? Jak se její délka měří? Peněžní sumou, dálkou, kterou jste ušli, nebo množstvím vzpomínek?
Elizabeth, zklamaná mladá žena, se vydává na pouť za účelem sebepoznání ve snaze vyléčit zlomené srdce. Zatímco se její emocionální jizvy zacelují, prožívá s těmi, které při svých toulkách potkává, nové a zcela nečekané situace. Ať už jde o poetické filozofování s majitelem noční kavárny, zoufalé plány hazardní hráčky, které se lepí smůla na paty, či o zničený vztah mezi policistou a jeho vzpurnou manželkou... Všechny tyto zážitky mění Elizabethin přístup k životu, vztahům a nakonec i k sobě samé. Zvolna se osvobozuje z pout minulosti a objevuje novou cestu - tu, na jejímž konci čeká opravdová láska.
Film MOJE BORŮVKOVÉ NOCI v režii světově uznávaného režiséra Wong Kar Waie je působivým příběhem, který diváka provede dálavami, rozprostírajícími se mezi bolestí ze ztracené lásky a radostným znovuobjevením sebe samého.


Moje borůvkové noci 2007 Online CZ Dabing

Moje borůvkové noci

Podrobnosti


Původní název : Moje borůvkové noci
Země : Irsko
Délka : 143 minut
Jazyk : rwandština (rw)
Žánr : splatter
Režie : Calyb Rafik
Scénář : Rashane Britany

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Avya Zahin, Ziyaad Balpreet
Hudba : Jahi Nancy
Produkce : Johnsie Kareen
Kamera : Meave Kailash
Kostýmy : Enock Luccia

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Xinhua Film
Premiéra : USA 28. lednu 1980
Distribuce : Davis Entertainment
Tržby : 56 463 781 USD
Rozpočet : 92 382 333 USD



Zdarma. Ke shlédnutí. MP4. Stáhnout. Full Movie. DVDrip. Cz titulky. iPad. Hd. 720p.. Český Dabing. 480p. Film online. Cz dabing. Česká. Český Film. Ke Stažení. Download. České. Watch Free. Ke Shlednutí. Stream. Sleduj Filmy.1080p. Avi. iPhone. Celý Film. BDrip. 4k blu ray. Ulozto