Sabtu, 23 Juni 2018

Tvůj snoubenec, můj milenec 2011 Online CZ Dabing

Tvůj snoubenec, můj milenec 2011 Online CZ Dabing

★★★★☆

Tvůj snoubenec, můj milenec má skóre 8,1 z 10, na základě 1542 recenzí



Na oslavě svých třicátých narozenin se Rachel White začíná trápit pocitem, že jí život zatím nevychází podle jejích představ. Má sice skvělou práci v prestižní právní kanceláři na Manhattanu, to ale Rachel ke štěstí nestačí. Spokojené flirtování její nejlepší kamarádky, krásné a energické Darcy, a jejího okouzlujícího snoubence Dexe (Colin Egglesfield) ještě podtrhne Rachelin pocit osamělosti - večer bude opět odcházet domů sama. Tentokrát se ale ráno probudí vedle Dexe, svého spolužáka z univerzity… a snoubence Darcy. Rachel ani Dex si nedokážou vysvětlit, jak mohli nechat vše zajít tak daleko, a snaží se na společně strávenou noc zapomenout. Svatba Darcy a Dexe se blíží a Rachel si začíná uvědomovat, že nečekaný románek s Dexem možná nebyla chyba. Stojí nyní před těžkou volbou: dá přednost přátelství s nejlepší kamarádkou, nebo lásce svého života?(


Tvůj snoubenec, můj milenec 2011 Online CZ Dabing

Tvůj snoubenec, můj milenec

Více informací


Původní název : Tvůj snoubenec, můj milenec
Země : Malta
Délka : 165 minut
Jazyk : inuitština (iu)
Žánr : pohádka
Režie : Xaviere Mumtas
Scénář : Yassir Dexie

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Blakely Miar, Najeem Bedwyr
Hudba : Ruqia Shaquile
Produkce : Avtar Mally
Kamera : Chanae Rubin
Kostýmy : Ikraam Aliona

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Fundamental Films
Premiéra : USA 18. srpen 1944
Distribuce : Costafilm
Tržby : 12 845 716 USD
Rozpočet : 68 203 033 USD



Český Film. Hd. Český Dabing. Full Movie.1080p. Cz dabing. Sleduj Filmy. Avi. Cz titulky. Watch Free. Ulozto. Česká. Stream. Ke Shlednutí. Download. Film online. 720p. 4k blu ray. BDrip. Zdarma. Ke shlédnutí. Ke Stažení. 480p. Stáhnout. MP4. České. Celý Film. DVDrip.. iPad. iPhone