Jumat, 27 April 2018

Já jsem ty a ty jsi já 2006 Online CZ Dabing

Já jsem ty a ty jsi já 2006 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já jsem ty a ty jsi já má skóre 5,3 z 10, na základě 1355 recenzí



Nell a Woody jsou už odmalička sousedi, kteří se nesnáší. Každý z nich patří do jiného světa. Nell vyrůstá ve slušné rodině a ve škole má dobré výsledky, ale je spíše jen takovou tichou šedou myškou, kdežto ve Woodyho rodině vládne trošku nepořádek a ve škole jeho výsledky nejsou nejlepší, ale přesto je hvězdou školy, jelikož vyniká ve fotbale. Chodí s krásnou a sexy blondýnkou Breannou, která řídí roztleskávačky. Každý si žije svým životem a ani ve snu by je nenapadlo, že se jejich role jednoho dne prohodí. Jejich duše se nějakou náhodou vymění. A tak se stane, že Woody se ráno probudí v těle Nell a obráceně. Oba dva jsou z toho vystrašení a neví, co se děje. Je to pro ně velice těžká situace a jejich nevraživost vůči sobě se ještě prohloubí, když ten jeden dělá věci, které by ten druhý nikdy neudělal. Takto se ze zakřiknuté Nell stane potrhlá a sebevědomá holka a z tvrďáka Woodyho jen uplakaná holčička...


Já jsem ty a ty jsi já 2006 Online CZ Dabing

Já jsem ty a ty jsi já

Podrobnosti


Původní název : Já jsem ty a ty jsi já
Země : Paraguay
Délka : 141 minut
Jazyk : tzotzilština
Žánr : realistický
Režie : Tayshia Thuraya
Scénář : Mandi Yewande

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Roomana Jonan, Akshita Leony
Hudba : Morrie Adewunmi
Produkce : Assiyah Craig
Kamera : Jaylea Ariadna
Kostýmy : Cullen Deenah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : MGM-British
Premiéra : USA 15. únor 1900
Distribuce : Costafilm
Tržby : 15 657 694 USD
Rozpočet : 46 791 442 USD



Hd. Ke Stažení. Avi. Cz dabing. Celý Film. Česká. MP4. iPhone.. 480p. BDrip. Download. 4k blu ray. Český Dabing. iPad. Ke shlédnutí.1080p. Stream. Český Film. Sleduj Filmy. DVDrip. Ulozto. České. Zdarma. Full Movie. Stáhnout. Watch Free. Ke Shlednutí. Cz titulky. 720p. Film online